0

Bloggen under sommaren

Hej!
 
Nu är det sommar, även om vädret i Umeå just nu kanske inte är det bästa direkt.
Under sommaren kommer jag inte alltid att ha tillgång till internet via datorn, och kommer därför inte vara så jätteaktiv under sommaren.
 
För er som följer mig på instagram så kommer jag att fortsätta lägga ut bilder under hela sommaren, inte bara matbilder, utan även bilder på vart jag är osv. :) (Jag kommer att ha tillgång till internet på mobilen hela sommaren då jag har fri surf, men jag föredrar att blogga via datorn, och kommer därför inte att kunna blogga regelbundet under hela sommaren.)
 
Glad sommar, och ha en riktigt skön semester/lov! (Och för er som jobbar hela sommaren: Njut av det vackra vädret och all sommarvärme iaf.) :)

(Och hörrni, om ni är baksugna nån gång under sommaren, vänta då inte på ett nytt recept. Testa något av de 179 recept som jag redan lagt upp istället!)